/ Lina / Nära och kära /

Höstrusk

 
Tisdag! I vanlig ordning halvdag på jobbet följt av hemmapass i garaget med Karin. Myo-reps i vanlig ordning som ger sådan djävulsk pump i musklerna att de känns dubbelt så stora efteråt. Vädret är sjukt oinspirerande och att ha det här på schema med Karin är guld värt. Oktober har verkligen varit rekordgrått och jag undrar om det någon gång ska sluta regna. Jag är så glad att jag har en Thailandsresa att se fram emot mitt i den mörkaste vintern. Imorgon är det bara två månader kvar!
 
Helgen var vädret till trots bra. I söndags åkte jag till Linköping och hälsade på familjen. Hos mamma och pappa fick jag lunch och när den var i magen åkte vi vidare hem till Emilie&Co på en kopp kaffe. Det var alldeles för många veckor sedan jag träffade Rasmus och Willian och det var så mysigt att få träffa dom (ja, hela högen såklart haha). W kastade sig i min famn när jag kom för att han blev så glad att se mig och sedan kröp han upp i mitt knä i soffan och verkligen gosade in sig i famnen och kramade mig länge och hårt. Något av det mysigaste som finns och en fin bekräftelse på att jag är en trygg anknytning trots att vi inte ses så ofta. Rasmus är inte riktigt lika kramig längre. Nu börjar han ju att bli stor så det där med kramar börjar näst intill bli lite töntigt ;-)