/ Hälsa och träning / Lina /

Min sista dag

Tove och Lena - två av de jag kommer att sakna mest!
 
Dan före dopparedan. Min sista dag på Sparven. Det var en konstig känsla att göra allt en sista gång. Overkligt som jag skrev igår. Jag grät en skvätt i Toves famn, annars var det inte mycket tårar på jobbet idag. De kom istället i en strid ström i bilen på väg till R2P. Lite som att det overkliga blev verkligt men det var skönt att få gråta av sig, möta upp Karin och dra av ett riktigt skojigt lekpass.
 
 
Vi började med lite akrobatik och jobbade vidare på vår specialare som vi var såå nära att klara idag. Fasen att den sista finishen ska vara så svår! Därefter körde vi löpning i bungylina ett par omgångar, längdhopp, tunga marklyft, en cirkel med fyra övningar och slutligen slädstafett. Sammantaget blev det ett tufft pass och cirkeln och slädstafetten tog verkligen musten ur mig. Shit så jobbigt.
 
Ikväll har vi varit en sväng bort hos Håkan och när vi kom hem kom grannen över på glögg och lussebullar. Nu har jag slagit in alla julklappar och vi är redo för julafton. Sängen väntar att det dröjer nog inte många minuter förrän John Blund har mig i ett grepp. Så himla trött!
 
God Jul till er alla!!