/ Lina / Nära och kära /

Underbart är kort

Fyra underbara semesterveckor har passerat och imorgon står väckarklockan på 06.00. Jag sover sällan länge och hela semestern har jag i snitt gått upp runt 7.30-8.00 men just det här att inte få vakna av sig själv. Snark. Snoozefunktionen är en väl använd funktion på min telefon och den ska åter i bruk nu. Det går liksom inte att inte snooza. 
 
 
Precis som varje år så kan jag inte riktigt fatta att fyra veckor redan passerat. Det känns som vi nyss var på Västkusten med familjen. Jag är väldigt nöjd med hela min semester även om det varit lite väl höstigt vissa dagar. Såklart verkar det bli en riktigt fin sommarvecka nästa vecka. Olle fortsätter att vara ledig och han ska till skärgården imorgon. Mitt skärgårdshjärta blöder för de turerna har varit väldigt få den här sommaren. Kanske att det kan bli en tur till helgen. 
 
Bäst att krypa ner så jag inte snoozar ihjäl mig imorgon.