/ Lina / Resor /

Mor varmare breddgrader

Foto: Ving
 
Förra veckan bokades vinterns resa. En resa som jag aldrig trodde skulle bli av så känslan att ha det här att se fram emot - oslagbar. Det bär åter igen av till Gran Canaria men den här gången till nytt hotell och en annan stad. Mitt resesällskap är ingen mindre än Ida. Det ska bli så underbart och roligt att få resa med henne igen. Senast vi var iväg var till Gambia 2008 och åren dessförinnan var det långresor till Asien och Sydamerika. Att åka på en chartrad resa med halvpension och allt fixat runtomkring fanns inte på världskartan för 10 år sedan men just nu är det precis vad vi vill ha haha. 27:e februari bär det iväg till det här härliga stället.
 
 
Imorse var jag så dödligt trött när klockan ringde men jag lyckades släpa mig upp och det ångrade jag inte efter jobbet när träningen var avklarad. Förmiddagen på jobbet gick fort och när jag kom hem gjorde jag linssoppa och till det åt jag havrescones. Kunde inte tänka mig något annat än värmande soppa. Har typ frusit konstant i två dagar med undantag för när jag tränat. Det är såå kallt på jobbet och det är en plåga att inte få bära långärmat. 
 
Nu ska jag göra köttfärsås, därefter in i duschen och lite senare iväg till Emma som tyckte vi skulle mysa till det i höstmörkret med te och scones.
#1 / / matilda ♥:

Åhh vad härligt!! Ska också till Kanarieöarna i vinter, så himla skönt!

Svar: Vad härligt för dig också, då har vi något att se fram emot i mörkret och kylan :)
Lina