/ Foto - barn / Nära och kära /

William och Rasmus

 
Alltså kan ni förstå att mitt hjärta svämmar över av kärlek till dessa två. Idag kastade sig båda runt halsen på mig när jag kom innanför dörren. Helt underbart! Syskonkärleken dem emellan är så fin att se och visst lyser den igenom på fotona. 
 
 
#1 / / Bellefix:

Åh så underbart att se! Det värmer vilket hjärta som helst :)

#2 / / Louise:

Tack Lina, du har så rätt så! Vi har valt att det får bli en överraskning, så det kommer bli väldigt spännande att se vad det faktiskt blir. :) Jag tror att det blir en liten tjej och Rickard tror att det blir en liten kille. :)

Älskar alla dina bilder som du tar, du är en grymt duktig fotograf, fångar känslorna på bild! :)

Kramar

#3 / / Emilie:

Mina underbara älsklingar <3 Kan inte sluta titta på bilderna!!!!!

#4 / / Emma:

Så söta och rara!!!

#5 / / Emma:

Så söta och rara!!!

Svar: Visst är dom :-)
Lina