/ Lina /

Fredagkväll på wakeboarden

Lite mer avslappnad stundvis idag
 
Det var underbart skönt att få hoppa i plurret efter en dag hemma. Efter att jag kom från Ingelsta var jag mest inomhus för det har varit så tokvarmt att det inte ens gått att vara i skuggan utan att svettas. Vi har åkt wakeboard i omgångar i eftermiddag/kväll och vi avrundade med att korvgrillning. Idag gick det lite bättre på brädan men jag har fullt upp med att bara lära mig att svänga. Jag är lite feg och vågar inte riktigt tippa brädan så mycket som behövs för att svänga åt ena hållet. Jag lägger även lite för mycket tyngd på bakbenet och böjer för mycket på benen men det är bara att öva. Olle har blivit grymt duktig bara på de här få gångerna han åkt och far fram och tillbaka och hoppar. Jag får visa bilder från den här dagen när vi kommer hem från Gotland för nu är det sovdags. Vi ska möta upp familjen vid 8.30 på en rastplats innan Västervik och med tanke på att vi ska åka och lämna Rod hos Ingegerd behöver vi komma iväg strax efter 7. Natti natti!
 
Väldigt ofta ser det ut något liknande det här hehe :P