/ Lina /

Lunchpass

 
Det hör allt annat än till vanligheterna att få in ett träningspass på lunchen. Med våra lunchraster på 30 minuter är det knappt man hinner få i sig maten. Idag när jag hade varit på en öppen förskola och pratat för föräldrar var det däremot ganska gott om tid över innan det var dags för lunch. Efter ett okej från min chef så stämplade jag ut för lunch och stack iväg till gymmet. SÅ skönt att slippa trängseln vid 16.30 och otroligt skönt att kunna åka hem direkt efter jobbet. Inte helt fel med ett tränings-break mitt i arbetsdagen heller. Då mår kroppen gott av! 
 
 
När jag kom hem från jobbet tog jag ett varv med dammsugaren och nu ska vi fixa middag. Jag ska sätta mig och redigera lite foton från fotograferingen med Eddie därefter. Jag satsar på att bli färdig till helgen för då rullar ett gäng foton in på en ny liten bebis. Majken såklart. Just foton från nyföddfotograferingar kräver lite mera efterarbete och tar därmed också lite längre tid.