/ Lina /

Happy day

 
Torsdag, redan fredag imorgon. Min dag har varit toppen. Började med lite jobb och vidare mot stan för ett litet möte. Jag kommer att skriva mer om det vartefter men det är en del av min rehabilitering + lite mer än så i alla fall. När jag kom hem och fått i mig lite lunch "råkade" jag visst somna två timmar på soffan. Matkoma deluxe! Nu ikväll var det terminsavslut på träningen och Anna avslutade med ett svettigt pass. Dyngblöt efteråt! Vi blev tackade för terminen med varsin present. Kul med uppskattning för det vi gör :-) 
 
Imorgon jobbar jag tidigt och efteråt ska jag till sjukgymnasten. Karin ska in till stan så vi ska passa på att luncha tillsammans. Sedan är det raka vägen hem och förbereda inför lördag - då har jag ett bröllopsuppdrag. Det ska bli otroligt roligt och vädret verkar vara med oss. Miljön där vi ska ta porträttfotona är fantastiskt fin så jag är spänd av förväntan. Och lite nervös såklart. Det är trots allt bara mitt andra "riktiga" uppdrag. 
#1 / / Emilie:

Jo det finns den tjänsten där också, vet inte varför jag inte valde den ;) Nästa gång! Hoppas jag får dom där pengarna snart.
Ja grabbarna är så goa och dom längtar efter sin moster. Nästa vecka kanske vi kan få till en dag? :)

Kul och se dig in action på lördag! Vi ses vid kyrkan..Puss o kram