/ Hälsa och träning /

Resultat 8 veckor

 
3:e juni                             27:e juli
 
PT-veckorna med Filip är över och de här 8 veckorna har gått så otroligt fort. Jag är nöjd med min prestation och det här är bara början på något långsiktigt. Som jag trodde blev inte resultaten mellan vecka 4 och 8 lika stora som mellan start och vecka 4 men det här är ingen quickfix och huvudsaken är att jag känner mig bättre i kroppen och trivs bättre med mig själv. Det jag är positivt överraskad över är att min kondition och syreupptagningsförmåga blivit så pass mycket bättre under de här veckorna. I huvudet är jag fortfarande en lika dålig löpare så jag måste bara fatta att jag faktiskt orkar mera och att löpsteget blivit mycket bättre än vid start.
 
Vikten är densamma som v.4 men fettprocenten har ändå sjunkit. Där ser man att vikten faktiskt bara är en siffra som inte säger så mycket om man inte bär på massor övervikt. Och det gjorde jag ju knappast vid start och inte nu heller (62,6 kg vs 60,4 kg). Nyttigt för mig att se som lätt fixerat mig vid den där siffran på vågen. 
 
Nu har Filip satt ihop ett program åt mig som jag ska fortsätta med ett par veckor framöver på egen hand innan jag tar hjälp av honom igen. Jag kan varmt rekommendera er Filip om ni bor i Norrköpings-området och vill ha hjälp av en PT med er träning. Han finns på 070-7454739 för fri konsultation om intresse finns. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 / / Hanna:

Va duktig du är Lina! :)

Svar: Tack Hanna!! :-)
Lina