/ Lina /

Regn...

 
Ledig helg betyder.. regn!? Likt förra helgen har den börjat likadant med spöregn. Framåt eftermiddagen ser det till och med ut att kunna bli åska. Just nu ångrar jag att jag inte klev upp när jag vaknade vid 7.30 och gick den där morgonpromenaden jag funderade på. Då var vädret ganska fint men tröttheten tog över och jag somnade vidare ett par timmar till. Visserligen väldigt skönt det också.. 
 
Jag och bästa Yasmine
 
Igår hade vi en supertrevlig kväll på Enoteket. God mat och trevligt sällskap är en bra kombo :-) Innan vi gick till restaurangen var vi på kliniken och tittade på gamla bilder från den blivande pensionärens yrkesliv och hittade på lite annat roligt. Jag hann även med en shoppingrunda de där timmarna jag skulle slå ihjäl och jag hann inte ens gå hem till Yasmine. Hoppsan då! Två koftor, en långärmad tröja, två t-shirts och hårolja från Moroccanoil var vad jag köpte. Nu behöver jag bara göra en rensning av garderoben för det finns så mycket skit som jag inte använder..
 
Idag ska vi åka och handla och jag ska även se om jag kan få tag på en ergonomisk kudde. Jag sover inte alls bra om nätterna och vaknar med ont i nacken. Inte bra! Och särskilt inte nu när jag har ett yrke som frestar på nacken. Ikväll ska vi bara var hemma och mysa och göra den goda fisksoppan med saffran. Perfekt middag när det är höstrusk ute!