/ Nära och kära /

Otroligt glad och tacksam!



Rod och jag är nog precis lika trötta. Jag skulle lätt kunna somna bredvid honom på golvet med mina få timmars sömn inatt ;) Han var totalt däckad när vi åkte från Linköping. Det blir mycket för det lilla huvudet när man är på bortaplan. När Rasmus satt i matstolen kom Rod fram och slickade på hans fötter. Rasmus garvade som fasen och ännu mera när han såg att vi alla andra skrattade åt honom haha. Så himla rolig syn! Mamma bjöd på tre olka matpajer. Supergoda som alltid när hon kockat i köket. Till efterrätt fortsatte pajtemat med citronpaj. Uppfriskande och gott med något lite syrligt! Vi åkte med andra ord inte hungriga från Linkan..

Vi pratade examenspresent och jag kommer få mer än jag någonsin kunde önska mig av pappa, mamma, farmor och farfar. Världen snällaste och mest generösa ♥ Det är liksom för bra för att vara sant! Det är något jag behöver men som jag själv inte skulle gå och köpa bara sådär. Vad det är får ni veta tids nog men jag är SÅ GLAD och TACKSAM!! 9:e juni är examensfest inbokad för familjen och tills dess har jag beställt fint väder så vi kan vara ute i trädgården.

Imorgon har jag inte mer inplanerat än sovmorgon. Om jag kan sova vill säga. Tittar solen fram kan man högst troligt hitta mig i en solstol men just nu ser det ut att bli mulet. Fan då! Idag sken solen så fint när jag satt inne och pluggade. Lunchen åt jag ute och eftersom solen gassade på så skönt gick jag in och satte på mig shorts och bikiniöverdel. Fem minuter hann jag väl sitta innan det började blåsa och ett lager med tjocka dismoln drog in och skymde solen. Det var det ja. Lucky me!