/ Lina /

Huvudvärk

 

Som många av de senaste måndagarna kan jag åter igen skriva att jag är på plats i Karlstad. Nu kan jag se början på slutet av den här långperioden. Sista långperioden (kan inte upprepas för många gånger)! I veckan väntar patientverksamhet som vanligt och då springer tiden.

I eftermiddag har jag kurerat mig i soffan med vila, vatten och huvudvärkstablett. Har haft en molande huvudvärk sedan igår och när jag vaknade med den imorse hade jag lust att bara dra täcket över huvudet och somna om. Det gick tyvärr inte och nästan 3½ timmes koncentration på bilkörning gjorde inte huvudet gott så jag skyndade mig på föhandledningen och åkte hem tidigt. Nu är det bättre men det får bli en tidig kväll. Sömnbrist kan nog vara orsaken. 

Snart ska jag fixa mig lite kvällmat och se på Sjukhuset och Idol.

#1 / / Emilie:

Haha.. ja visst ser han för stor ut för babyskyddet där men några månader till kan han nog ha den sen får vi nog köpa ny! :)

Hoppas det går bra i Karlstad o att huvudvärken försvinner.. segt mitt jäkla wordfeud är på att uppdatera då.. grrr! haha.. puss