/ Pållarna /

Galoppa

Imorse efter frukost åkte jag till Liljeberga där jag möttes av tre små yrväder i hagen. Särskilt den ena och det var såklart Adele. En lerig sådan så efter en lång rykt gav vi oss iväg ut. Ska jag beskriva henne med ett ord blir det PIGG. Vi red till ett ställe där det finns en lång sandbana för travhästar och där vi galopperade. Sjukt roligt och härligt tyckte vi båda och Adele förvånade mig med enbart en bakutspark och inget mer. Jag väntade något annat när jag såg henne i hagen ;) Det var dock tempo på galoppen..



Lite senare tänkte jag lägga upp några foton på mina favoritfynd jag köpte i Ullared men först ska jag ägna mig åt skoljobb. Hyresvärden borde dyka upp någon gång snart också. Hmm, får se vad han säger om den fina, fuktiga fläcken i taket. Badrummet är verkligen inte fräscht och vi önskade renovering innan vi flyttade in men det var ju inget fukt så det blev inget av. Nu kanske det blir ändå. Trist att vara utan toa och dusch under en tid men jag tror nog våra små grannar kan ställa upp och låna ut sin toalett under tiden om det måste renoveras.