/ Nära och kära /

Sovmorgon

Här tog vi en extra lång sovmorgon idag och först 11.45 släpade jag mig upp ur sängen. Passande eftersom jag ska jobba natt. Nu har jag bara tre nätter kvar av sommarens sju arbetsveckor. Vart tog veckorna vägen? Det har gått så FORT. Samtidigt som det blir skönt med ledigt så knyter det sig i magen över att sommaren snart är förbi. Det knyter sig även i magen över att min tid på BRIVA faktiskt snart är över. Det är med blandade känslor jag tar steget vidare..

 

Från en sak till en annan så blir Rasmus 1 månad idag. Samtidigt som det känns som att han har funnits för alltid så har tiden gått helt galet fort. Snart springer han väl omkring ;) Fotona tog jag i bilen i lördags med min iPhone när Emilie var inne och handlade. Kameran i den är inte illa när det är bra ljusförhållanden!

Nu ska Rod och jag ut och träna! Apportering står på schemat. Har varit dåligt av den varan på sistone så vi får väl se hur det går. Apportera gör han men vi har haft problem att han springer iväg med dummyn alternativt släpper den framför fötterna. Det gör att man dragit sig för det men det är ju helt fel sätt. Det blir knappast bättre när man inte tränar alls..

#1 / / Mirre - Fotograferande hundtoka:

Det är ofta blandade känslor då man ska sluta något, likaså då man ska börja så vill man inte trots att man vet att man kommer trivas =D.



Uj är han 1 månad redan, det har då sannerligen gått i racerfart. Min mobilkamera kan också ta riktigt fina kort om man är i rätt ljus, men är man inne blir det ofta för grynigt.



Bellman som är mycket äldre än rod är likadan om man ej hållt i träningen att han släpper den eller springer och lattjar med den, så det där verkar vara den träningen man mest måste hålla i, men det är suuuperkul =D



kramar