/ Nära och kära /

Karin 26



Nu är vi hemkomna efter födelsedagsfirande av Karin. En Karin som verkade uppskatta våra presenter, ett par trosor och en sporttopp. Vi blev bjudna på mumsig lunch, pasta och räkgryta och Ingegerds hembakade semlor till fika. Ingegerds semlor slår alla semlor i världen för mmm, dom är såå goda!

 



 
Min lilla cirkushund och jag. Världens bästaste lilla goa hund ♥  

 
Utsikten från köksfönstret är inte helt fel med hästhagen precis utanför! Och så Karin i sin finfina sporttopp hon fick av oss. Snygg va? Både Karin och topen såklart ;)  


Snygging!

Ikväll ska vi tillbaka till Liljeberga. Det vankas middag, kortspel och sånna roligheter. Till dess blir det en lugn eftermiddag här hemma. Jag ska surfa runt och kika på kameratillbehör. En extern blixt är nästa inköp för det är något jag kommer behöva till bröllopsfesterna (jag ska fota vid Olles kompis bröllop i April också) och något som är användbart även annars. Den inbygga blixten använder jag så sällan jag bara kan för den ger så platt, hårt ljus. Jag höjer hellre ISO och får lite brusiga bilder men tyvärr hanterar inte min kamera brus så bra vid högre ISO-tal. Något som oroar mig lite inför fotograferingen vid respektive vigslar (där jag inte vill/kommer använda blixt) Emma och jag ska dock till kyrkan och provfota någon dag för att lugna min nerver och sedan kommer jag även vara med när hon och K-A övar inför vigseln. Annat är det med Larsas och Victorias bröllop men enlig L ska den kyrkan likna Östra Ryds när det gäller ljus så jag får lita på honom. Vi får se till att vara där i god tid innan så jag kan prova inställningar osv innan vigseln. Gaah, kul men nervöst!!