/ Tandhygieniststudier /

Onsdag


Dagens jag i nya jeansen från Gina. Dösköna! 349 kr.

Efter en skön dusch ska jag ta och fixa mig lite kvällsmat snart. Tiden går undan och särskilt idag då Johanna och jag satt kvar en stund efter vi slutat. Vi hade tänkt plugga men det blev inte mycket av det. Det blev mest strukturering inför hösten och föra in allt i nya kalendern. Nu är det lite mera ordning i huvudet. Mellan v.37-45 kommer vi läsa hela tre kurser parallellt och då är en kalender mer än välbehövlig!



Karlstad Universitet hade välkomstmässa idag och då finns det alltid lite smått och gott att få med sig gratis. Vi fick bland annat två kuponger till gratis träning på en träningsanläggning och det ska jag se till att utnyttja någon gång under veckorna vi är här. Den här arma kroppen behöver röra på sig och vore det inte för att det åskade och spöregnade när jag kom hem så skulle jag gått en promenad. Imorgon kanske? :)



#1 / / Emilie:

Dubbelhakan är inget att leka med inte ;) Men den börjar försvinna lite nu.. Vad fin du är syster! Hur går det i Karlstad? Rasmus saknar sin moster jättemycket!!!