/ Bass ♥ /

En dag i förväg

Sitter här med en proppfull mage efter buffé och en massa andra godsaker hos Mormor. Jag började visst helgen en dag i förväg :P
Bilen gick igenom besiktningen och framlyktan krånglade såklart inne på besiktningen. Till att börja med lyste den och sedan när han körde fram bilen till liften slocknade den. Jag var inte sen att spela dum. "Nämen vad märkligt, den som vi bytte häromdagen" haha. Hur som helst började den lysa igen så det var lugnt :)

Nu ska jag ta en dusch och sen väntar sängen. Imorgon ska jag plugga, handla och förhoppningsvis hyra "Luftslottet som sprängdes". Beror på om den finns inne. Funderar på att överraska älsklingen med en 3-rätters när han kommer hem från jobbet. Det är inte var dag!

Säger godnatt med en bild på mig och Basseman. Saknar skrutten något otroligt ibland!