/ Lina /

Last day

Söndag och sista lediga dagen. Känns lite vemodigt måste jag säga, samtidigt som det är skönt att komma tillbaka till vardagen igen. Det får jag väl äta upp sen när jag sitter med plugg upp över öronen :P

Jag ska starta dagen med att hämta ett par balar hö i Viby så hästarna har lite mat när de är inne. Hästarna får nämligen gå in om natten om det regnar för Canela är stel och känslig över ryggen. Karin hade ute en equiterpeut häromdagen som behandlade och sa att hon bör täckas när det regnar så hon inte blir kall. Just nu är hästarna mitt uppe i att sätta vinterfäll och pälssättningen rubbas såklart om man täcker så då får de gå in istället. 

Efter hö-hämtning ska jag rida för Karin på banan. Igår red vi ut åt ett annat håll för att möta upp Karin, Filip och Canela som var ute på promenad. Allt gick toppen.. fram till en hage med kossor. Då började hon jävlas. Jag var nära att ge upp men efter ett samtal med Karin gav jag mig fan på att nu SKA du förbi och förbi kom hon. Dock var jag tvungen att hoppa av för satt jag på ryggade hon bara.

I eftermiddag blir det en tur till Sharpman med Karin och Ingegerd. Jag har inget speciellt på inköpslistan men det är alltid kul att kika på ridkläder och hästgrejer :)
#1 / / Shiko:

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

#2 / / Louise:

Hej! Börjar ni imorgon? Tänkte kolla hur länge ni kommer vara i Karlstad nu och om du vet hur veckan ser ut för er? :) Funderar nämligen på att komma in på torsdag och luncha med er, ska prata lite med lärarna om några grejer samt studievägledaren. :D Kramar!