/ /

Halsont

Efter jobbet idag blev det Mormor-besök. Sista gången i lägenheten. I helgen flyttar hon och jag tror det blir jättebra när alla saker kommit på plats. Bäst är att Mormor bara får en halvtrappa att behöva gå i med sin skruttiga kropp. Jag hade hjälpt till med flytten om det inte vore för att jag jobbar korthelg. När jag slutar på söndageftermiddag lär dom redan vara klara.

Dagen på jobbet har annars varit bra. Mycket spring så tiden har rullat på :-) Imorgon jobbar jag ännu en dagtur och när jag slutat ska jag skynda hem och duscha och göra mig iordning. Nästan alla från jobbet ska bowla och gå ut och äta på Strandgatan 2, nyöppnade stället nere vid ån. Jag ska äta hummersoppa med foccacia. Jag hoppas det är lika gott som det låter!



Nu är jag riktigt peppad på att börja på FS. Egentligen hade det varit perfekt att fixa kort och träna idag men jag har ont i halsen. Började igår och jag vill inte att det ska bli värre så jag gör nog bäst i att hoppa träningen. Känner mig som ett sladder så här behövs lite muskler haha. Ska fixa gymkort med Karin på ett nyöppnat ställe i Söderköping men det är skönt att ha något att åka till när jag är i Linköping också!