/ /

Photoshop CS3

Egentligen borde jag ligga och sova just nu men jag ska buda på ett Photoshop CS3 där budgivningen är slut 23.28 för att vara exakt. Det kostar ca 11000 här i Sverige och nu ligger det på 1000 kr. Jag tänkte slänga in ett bud i sista sekund men det är väl långt ifrån säkert om jag får det ändå. Finns nog fler än jag som sitter och väntar på den att den där auktionen ska ta slut ;) OM jag skulle få det får det bli en liten julklapp till mig själv.
Vi har bestämt att vi inte ska köpa några julklappar till varandra i år här hemma och då kan jag lägga den slanten på mig själv. På ett sätt känns det väldigt skönt, på ett sätt lite tråkigt. Istället ska vi spela julklappsspelet och bara mysa med mat och godis. Jag kommer fira tillsammans med Olles familj på dagen och sedan åka hem hit under eftermiddagen. Dom firar alltid på morgonen så det matchade perfekt eftersom vi alltid firar på eftermiddagen/kvällen. Jag är så glad att jag "fått" en underbar familj till bara för att jag träffade Olle!

Gotta go. Nu ska jag strax lägga mitt bud :-)
--------------------------------------------------------------------------------------------
Upd: Det var någon jävel som visst verkade vara beredd att ge hur mycket som helst. Han vann på 1625 kr. Fan. 1600 var min smärtgräns. Nu är det verkligen godnatt här. Snart ringer klockan.
#1 / / Anonym:

Lina det är väl onödigt eftersom Emil kan ge dig det programmet gratis :) Jag fick det i lördags.. men jag fattar NADA av det, haha! Pöss