/ Resor /

Kreta

Nu är resan bokad!! 24 juli åker Frida och jag till Kreta, Platanias och stannar där en vecka. Åhhh, ska bli så underbart. Vi flyger från Norrköping. SÅ skönt att slippa resa från Arlanda. Vi sparar både tid och pengar på det. Jag drömde inatt att Frida ångrat sig om resan.. haha. Som tur var ingen sann dröm =) Känns bra att ha något kul att se fram emot nu när jag inte mår toppen pga allt med jobbet. Mycket tankar kring hösten. Jag är ganska säker på att få stanna kvar inom sjukhuset efter att ha pratat med Kommunal men jag undrar mycket vart jag kommer hamna. Tänk om jag kommer till ett ställe där jag vantrivs. Usch =( Nä, slutpratat om det. Nu fokuserar jag på resan istället. Då mår jag BRA!

#1 / / Hanna:

Så härligt med en resa :)

Jag håller tummarna att det ordna sig med jobbet för dig!

#2 / / Fridaaa:

FÖR vi ska ha så jäkla kul!!!!

#3 / / Emilie:

HÄRLIGT =)då e vi nästan utomlands samtidigt.. mormor kommer att gå i taket, haha! Puss