/ /

Jobb

Vi har en lugn kväll på jobbet. Inte ett enda vak. Imorgon är det inga narkosbad eller omläggningar så det blir nog lugnt då också. Om det inte kommer in en ny skada vill säga.

Jag har precis skrivit ett långt mejl till en personalansvarig på sjukhuset. De flesta tycker det är lika upprörande som mig med vad som gäller med 2 och 3-årsregeln. Jag ska göra allt i min makt för att få vara kvar här. Jag tänker inte stå lam och se på att någon som varit 200 dagar färre än mig "tar min plats" när det inte borde vara så. Jag hoppas verkligen den här tjejen kan hjälpa mig och om hon inte kan det så hoppas jag hon för ärendet vidare.

För att tänka på annat så sitter jag och Frida förmodligen på någon mysig restaurang på Kreta om en månad. Dricker ett glas vin och äter gott. Den här resan bli ett minne för livet. Som Frida skrev, efter 17 år som par gör vi vår första resa utomlands tillsammans ;) Det är på tiden!

#1 / / steffie:

heelt sjukt att det ska få va så!



ahaha, självklart. its all on moi baby :P bara jag får föja som bagage till Kreta! har du plans för en Sthlms visit då?