/ /

Söndag

Nu är mitt lilla lov över och imorgon är det vardag för mig igen. Tiden går för fort men jag har haft underbara lediga dagar. 
Dagen idag har varit full med aktivitet. Karin och jag red en sväng i förmiddags i vinterkylan. Vi red barbacka och det är ju så mysigt att känna hästens värme mot rumpan. En inbyggd rumpvärmare istället för luddet vi har på sadlarna :-) Sedan blev det lite kortspel, lunch och massage. Att ha en svägerska som är utbildad massör är inte helt fel ;)

Vi tog en powerwalk efter massagen och sprang sista biten. Jag var ganska nära att dö men överlevde hehe. Vilken jävla kondition. Eller icke existerande kondition kanske man ska säga. Men den SKA bättras och det kommer nog inte vara några problem för det är så himla roligt att träna tillsammans med Karin. Hon är som en PT. Peppar och är väldigt målmedveten, vilket jag definitivt inte är i samband med träning. Jag ger upp när det blir för jobbigt helt enkelt. Jäkligt dålig egenskap men tur jag kan träna tillsammans med någon som inte gör det :-)

Nu ska vi äta tacos här och det ska bli GOTT som fasen!