/ /

Träning!

Blev inget hundvaktande idag, tyvärr. Så istället för en långpromenad invigde jag och Frida våra friskiskort. Roligt men riktigt jobbigt måste jag säga. Rygghävningar och sit-ups gick ju sådär. Musklerna är i stort sett obefintliga i buken om man säger så. Gjorde så jäkla ont att ligga på golvet med ryggen. Den känns som ett hopplöst fall :( Kommer jag någonsin blir helt bra i den?

Imorgon är jag ledig och då tänkte jag göra lite ärenden på stan. Friskis har medlemsveckor på Team Sportia så jag ska se om jag hittar några bra träningskläder. Blir ju ändå 20 % rabatt så det är bäst att passa på! Måste boka klipp- och slingtid. Jag går för tillfället omkring med en enda stor risbuske på huvudet. 
Om Ida inte är sjuk imorgon så ska vi gå och fixa lite med resan också. Boka om till en ny rutt osv. 

Tre lediga dagar är varmt välkomna. Imorse slog vi nog rekord i patientantal. Hade 20 stycken som mest! Ska sägas att vi har 11 platser egentligen. Patienterna var ganska utspridda. På barnenheten, gästhemmet, behandlingsrummet, briva. Ja, överallt. Så det var ganska mycket att göra med andra ord. Fattar inte vad dom som kallar patienterna tänker med riktigt ibland. Vi löste det ändå ganska bra och lyckades skicka hem 10 patienter. Inte illa!
Nu är det läggdags!
Gonatt =)

#1 / / Hanna:

Styrkan på friskispassen är verkligen en pina för ryggen. Men efter en tid känner man att det går bättre och bättre faktiskt :)