/ /

Ledig

Idag har jag varit ledig, jobbar korthelg. Var nere på körskolan i förmiddags och bokade in 2 körlektioner + ny tid för uppkörning. Kuggade i onsdags. Åhhh, vad arg jag var på mig själv. Kuggade på en jävla skitsak, missade att stanna vid ett övergångsställe. Men vafasen, det är bara att ta nya tag och lära sig av sina misstag. Har insett att jag inte är den första som kuggar första gången man kör upp. Just då kändes det som jag var ensam i världen om att göra det!

Ska som sagt jobba i helgen. Känns inget vidare kul då det hela tiden är överbeläggningar och alldeles för lite personal. Är inget kul att gå till jobbet då. Igår var det 21 patienter på HPK som mest. Det ska sägas att vi har 11 platser. Tack och lov var jag inne på Briva och slapp allt stress där inne. Får hoppas på en lugnare helg. 

Ha en bra helg!
/Lina