/ /

I brist på annat

har du pojkvän/flickvän? nej
är du kär? inte det minsta
hur tidigt stiger du upp? varierar beroende på om jag jobbar eller inte
vem/vilka vet mest om dig? mamma, mickis, ida
gillar du att slåss eller? njaa, är väl dumt att påstå
vad har du på dig just nu? jobbkläder, dvs gröna sjukhuskläder
vad ska du göra ikväll? äta, se på bb, ta det lugnt
när var du senast riktigt full? en lördag för ett par veckor sen
är du seriös? beror på, för det mesta rätt oseriös :)
hur många biologiska syskon har du? en syster
isåfall, vad heter de? emilie
hur många timmar sover du per natt? varierar ganska mkt. allt från 4-10 timmar 
vilken färg har du på håret? brunt
och frisyren, hur ser den ut?: den ser ut som den gör
vad har du för färg på ögonen? gröna
vad vill du ha för färg på ögonen? tycker om mina gröna
vem är snyggast i världen? mormor (det här skulle hon läsa)
vad är du allergisk mot? inget
ska du duscha idag? ja
vad är det för veckodag? söndag
vad gör du nästa år? jobbar kvar på briva, reser med ida i ett par månader i sydamerika, australien och aisen
favorit färg: aprikos, brunt, svart, vitt
är du uppväxt i stan eller på landet? räknas vidingsjö till stan?
har du utländska föräldrar? nej
gillar du att laga mat? kan vara kul någon gång ibland
märkeskläder eller secondhand? h&m
hur många par skor har du? 5 som jag använder
var har du ont? i ryggen
vem är bäst just nu? mamma
använder du hårspray: ja
hur många frågor är vi uppe i nu? ingen aning
favoritserie: O.C
hur många till frågor pallar du med? så många jag hinner innan jag måste lösa av
hur många anna känner du? 4 vad jag kan komma på just nu
håkan hellström eller the ark: the ark, tror jag
bright eyes eller lars winnerbäck: bright eyes
salt eller socker? socker
vilka vinner hockey? förlunda tar nog hem det
gillar du ketchup? ja
små eller stora bokstäver? små
är du bra på att måla? nä, värdelös
sommar eller vinter? SOMMAR
vilken tid gick du upp idag? 05.15
vad var det första du sa i morse? godmorgon till pappa
vad åt du till frukost? fil, flingor och en macka
vem kramade du senast? mormor
vem pussade du senast? cylwia (häst)
säger du "kex" eller "chex"? kex
vad längtar du till? tills jag ska till ida i malaga
favoritalkohol? bacardi breezer smakar bra
brukar du erkänna när du fisit? alltid
varför fyller du i detta? för att det inte finns nåt att göra på jobbet
vad heter dina husdjur? har inga
hur kommer du bo till hösten? som nu, hemma hos mamma och pappa
har du körkort? nej......
hur gammal vill du vara när/om du får barn? minst 26!