/ Hälsa och träning / Lina /

Mitt i veckan

 
 
Mitt i veckan! Uppdateringen är kass men jag har visst bättre saker för mig än att sitta vid datorn. Veckans tre första dagar har rusat iväg och så gjorde även helgen. I måndags hade jag uppstart av gruppträningen och det var ett stort gäng som kom för att träna. Riktigt kul att vara igång igen. Innan terminstart kan det ibland ta emot lite men när jag väl är där förstår jag varför jag gör det. All den positiva respons och energi deltagarna ger är oslagbar. Det betyder mycket för många att kunna träna på hemmaplan och även om det bara är en gång i veckan så är det bättre än inget alls. Mer än en dag i veckan vill jag inte binda upp mig. 
 
Igår slutade jag 12.30 och äntligen fick sig det här huset en rejäl städning. Det har blivit bortprioriterat när vädret varit så fint så det var mer än välbehövligt. Efter städ gick Rod och jag långsvängen med Karin. Bästa tänkbara tisdageftermiddag som avslutades i soffan framför Idol. Idag jobbade jag som vanligt till kl 19 och så snart jag kom hem snörade jag på mig löparskorna och gav mig iväg. Sprang Hawaii runt och det var särskilt skönt efteråt. 
 
Nu sprang klockan iväg. Sängen nästa!