/ Resor /

Hello Africa

Inte länge kvar tills man befinner sig i ett betydligt varmare klimat. Garanterad sol varje dag. Just nu är jag hos O och han är iväg och jagar vildsvin. Han kommer snart hem och då ska vi äta kycklinggryta jag precis fixat iordning. Sedan åker jag hemåt någon gång efter det. Egentligen hade jag tänkt åka hem i eftermiddags men jag har suttit och fört över musik från Os bärbara hårddisk till min dator så tiden har runnit iväg. Musiken ska in i min mp3 när jag kommer hem för det är mest gammal sönderspelad musik på den. Jag kommer sakna honom jättemycket men nu är det ingen 3-månadersresa som väntar och han kommer vara kvar hos mig när jag kommer hem. Min O!

Ida kommer till mig runt 22 sen åker vi någon gång innan 2 inatt. Jag ska försöka sova innan så jag är lite utvilad. Försökte sova en stund förut men det gick inget vidare. Nu börjar jag däremot bli trött.

#1 / / Syster!:

Ha det så kul nu syster :) Hoppas flygresan går bra och var rädd om er där nere! love u!!! pössss

#2 / / Hanna:

Ha det så bra nu Lina :)