/ Hälsa och träning / Lina /

Söndagsupdate!

Ruggig promenad förra söndagen med Anna
 
Till skillnad från igår bjuder den här dagen på solsken. Det är så fint ute nu med alla höstfärger och särskilt vackert blir det med en blå himmel som kontrast. Emma och jag ska snart ge oss ut på en längre springtur. Min idé men jag får se hur det går för min kropp är lagom mör efter gårdagens pass. Sociala medier har sina för och nackdelar och en stor fördel är all den träningsinspiration som går att få. Passet var inte så härligt under tiden och det vittnar mina miner om hehe. Desto härligare känsla efteråt så det här passet lär jag göra igen.
 
 
Passet: 
- 50 marklyft
- 50 push press
- 50 knäböj
- 50 armhävningar
- 50 hängade frivändningar
- 50 skivstångsrodd
- 50 frontböj
- 50 bicepscurl
- 50 utfall
- 50 bålfäll
 
 
Förra veckan var vi på kurs ons-fre. Onsdagen i Nkpg och tors-fre i Sthlm på teamkurs. I våras var vi på del 1 och nu var det dags för del 2 vilken var väldigt givande. Är så glad i mina arbetskompisar, vi är verkligen ett underbart gäng! 
 
 
Förutom träning och kurs hade vi AW på kliniken för några tdl/thyg-vänner i torsdags. Roligt att "catcha" upp och det här kan nog komma att bli en tradition att ses vi fem.
 
 
 
Dags att byta om och göra mig redo för vår löptur. Ställer in mig på att det blir dödsjobbigt så kan det bara bli bättre ;-) 
 
#1 / / Lillemmish - mode - inspo:

härliga foton!

ha en underbar söndag
kramis

Svar: Tack :-)
Lina