/ Lina / Nära och kära /

Lördag!

 
Imorset återupptog Anna och jag vår lördagstradition efter en veckas avbrott. Morgonpromenad på agendan och det var så frisk och härligt. Bitande kyla och strålande sol. Hårt i backen efter en natt med minusgrader så tillbaka kom jag för en gångs skull med en ren hund. Efter promenaden fixade jag frukost och ett par timmar senare bar det iväg till Linköping. 
 
 
I Lkpg firade vi William som var eld och lågor över sin tårta med Markus och Martinus på. Med gott fika i magen bar det av hemåt igen och på vägen hem stannade jag till i Holmetorp hos familjen A. Vi drack te och diskuterade present till en blivande 60-åring och jag fick även plocka fram min kreativa sida med småttingarna. Astrid löste rebusar på löpande band och hittade på historier kring bilderna. Den fantasin alltså.. :-) 
 
 
Mello nästa. Förra veckan dissade vi det och plöjde istället igenom tre avsnitt av Bonusfamiljen. Ikväll är dock Axel Schylström (som vårdades på Briva) med och det vill jag inte missa.