/ Lina /

Sammanfattning av senaste tiden

 
Veckorna bara springer iväg och här inne ekar det tyst. Det är bara få dagar kvar på 2017 och återigen undrar jag vart ytterligare ett år tog vägen. Det har varit två fina sista månader det här året. Kunde dock önska mig en bättre avslutning för i tisdags insjuknade jag med dunder och brak i influensan. Från att på morgonen ha tränat med Anna för att bara timmar senare vara helt däckad. Influensan är precis lika hemsk som jag minns den från när jag fick den när jag pluggade i Karlstad 2011. Feber, muskelvärk, huvudvärk, brännande smärta i lungorna och halsen, hosta. Olle försöker hålla sig på avstånd så gott det går och än så länge är han frisk. Jag hoppas såklart att vi ska kunna fira in nya året med Sara och Jacob som planerat men vi får väl se hur det blir med den saken. 
 
Eftersom det var så länge sedan jag uppdaterade följer en liten sammafattning med lite smått och gott från de senaste veckorna.
 
När jag kom hem från Gran Canria var Emilie med familj här och firade mig. 
 
I början på demceber käkade vi middag på Ghingis i Lkpg med David, Heidi och Emma. En dag bakade jag saffransbullar och sedan fastnade Rod på ett par foton i vanlig ordning. 
 
 Julbord med jobbet och firande av mig. Mina kollegor vet vad jag vill ha ;-)
 
 Julmingel hos en annan klinik i Norrköping. Där bjöds det på smörrebröd istället för julmat. Supergott! 
 
 Lunchdejt med Tove, Frida och Walter
 
 Enligt tradition - Idolfinal och tacos i Lkpg. William är en riktig liten krambjörn när han sätter den sidan till! 
 
 Adventsfika hos Maria och Erik
 
 Luciamorgon på Friska Tänder. 
 
 Ett av många träningspass med Anna. Nu står gymmet på Viby klart! 
 
Förra söndagen vaknade vi upp till riktig vinterkyla. Synd att den kylan inte fick hålla i sig fram till julafton! 
 
 Julmys med Emma. Jag hade gjort saffransscones och bjöd även på pepparkaksbollar, samtliga recept från ptbyemma. Glögg, te, pepparkakor och godis var annat som vi njöt av. 
 
 
Jag har börjat se på "Vår tid är nu" så det är väl vad jag ska sysselsätta mig med idag när jag inte sover.