/ Lina /

Naprapaten

Annandagpåsk blev ytterligare en dag med fiske som sedan avrundades med en löptur med Karin. Fint avslut på påskledigheten!
 
Efter påskledigheten mjukstartade jag idag med en halvdag på jobbet. Efter avslutad arbetsdag åt jag lunch på Lindahls och därefte var jag hos en för mig ny naprapat som en arbetskompis rekommenderat. Egentligen inget akut men nacken har varit så pass mycket sämre till och från den senaste tiden så jag kände att jag ville kolla igenom kroppen. Det finns mycket riktigt mycket att jobba med och om en vecka ska jag tillbaka igen för fortsatt behandling. Det är knappast ingen nyhet för mig att vänster sida är väldigt spänd och stel men det är skönt att få förklaring till hur allt hänger ihop. Min stelopererade rygg kompenserar med att ta ut rörligheten någon annanstans men den rörlighet som borde finnas i kotorna ovanför steloperationen är väldigt begränsad. Det i sig ger en rad sketna kedjereaktioner. Mycket att jobba med men jag har god förhoppning att det ska bli bättre även om jag har svårt att tro att jag någonsin kommer att bli helt bra. 
 
När jag kom hem gick Rod och jag långsvängen. Det ruggiga vädret dagen började med byttes till att bli en riktigt solig och fin eftermiddag och nu är det verkligen ingen stress för att hinna hem innan mörkrets inbrott. Så underbart med ljuset! Nu är det dags att röra sig mot sängen och sooova.