/ Lina /

Ösregn

 
Jag vaknade strax efter 7 och trodde jag skulle hinna ta en morgonpromenad innan regnet drog in men inte det. Kort därefter öppnade sig himlen och regnet började ösa ner. Det gör så fortfarande och en sådan här dag kan jag inte låta bli att tänka på alla stackars bröllopsfotografer som ska fotografera bröllopspar i dag. Ja, synd om de sistanämnda också. Hoppas det lättar lite framåt dagen. Lite duggregn funkar ju men det här.. 
 
Istället för morgonpromenad drog jag fram dammsugaren och skurmoppen och städade här hemma. Jag ska plocka fram min kreativa sida och arbeta med lite foton. Dels fotade jag Ellie förra lördagen då vädret var motsatsen till dagens väder och sedan fotograferade jag Karin och Lillen i söndags. Hade även med mig kameran till skärgården så ja, det finns att göra. Något jag inte känner för lika mycket men som jag verkligen behöver göra är garderobsrens. Det är sådan oreda där inne nu och det finns så mycket som jag inte använder. Har dessutom en hel kasse kläder i källaren sedan förra renset som fortfarande inte kommit längre än så. Dags att rensa och åka till en klädinsamling så att kläderna kommer till nytta!