/ Foto - barn / Lina /

Hej semester!!!

En till favorit på William och Rasmus
 
Hej en veckas semester! Dagens fem timmar på jobbet gick sprudlande lätt. Efter lite ärenden på stan åkte jag hem och drog ett varv med dammsugaren för att sedan tvätta och packa. Sista middagen i Sverige på en vecka blev grillat. Premiär för i år och det var såå sjukt gott. Till efterrätt blev det en semla så nu är jag proppmätt.
 
Igår passade jag på att ta ett par komptimmar ledigt på eftermiddagen då utrymme fanns. Åkte till gymmet och tränade sista styrkepasset innan resan. Idag behövde jag med andra ord inte kliva upp extra tidigt och morgonträna innan jobbet. När det var gjort styrde jag bilen mot Sörping till en kollega som arbetar på den kliniken där jag har min projektanställning. Vi var ett par tjejer som träffades och köpte thaimat. Givetvis såg vi inslaget från Hageby på Östnytt också. Jag fick visst ett par sekunder i rampljuset igen då de hade med ett gammalt klipp från förra året. Sammantaget en väldigt mysig kväll.
 
 Flyget avgår kl 6 imorgonbitti från Norrköping så det är bums i säng efter Let's Dance. Det ska bli SÅ otroligt skönt med sol, bad och att slippa allt vad vardag och vardagsbestyr heter för en vecka. Vädret har varit kanon senaste veckan dit vi ska och jag hoppas att det håller i sig!!
#1 / / Johanna:

Gud va härligt med semester! Det kunde nog alla behöva såhär i gråvädret! Längtar enormt efter vår och sommar nu...

Svar: Jaa, superhärligt! Jag längtar också så det känns skönt att få en försmak på sol och värme för än är det ett par veckor kvar innan vi kan säga hej till våren på riktigt :-)
Lina