/ Lina /

Måndag

 
Helgen sprang iväg och måndagen har snart passerat. Jag ska strax byta om och åka bort och hålla pass. Inte många veckor kvar på terminen nu. Helt galet att vi snart är inne i maj..
 
 
I fredags både firade och tackade vi av lite folk på jobbet. Fyra flugor i en smäll. Vi minglade och hade lite tävlingar huvudpersonerna emellan innan vi gick till Stadsvakten och käkade mat. Jag beställde in en supergod hamburgertallrik och jag tror att samtliga vara nöjda med sin mat. I lördags var jag iväg och fotograferade och det tog nästan hela dagen då den lilla tjejen lät dröja på sig innan hon föll i djupsömn. Fotona redigerade jag igår efter en härlig morgonpromenad med Rod och många timmar av eftermiddagen hängde jag ute i solen med Karin. Skön söndag som vi avslutade med att se Johan Falk. 
 
 Jag ska jobba extra imorgon eftermiddag och de där fyra extra timmarna kommer att ge mig åtta komptimmar. Min förhoppning är att jag på torsdag ska kunna runda av arbetet lite tidigare och ta lite av kompen. Gött med kortvecka!