/ Hälsa och träning /

Skönt morgonpass

Nöjd spännis efter dagens pass
 
Jag vaknade 5.30 imorse i samband med att Olle gick upp och det på en ledig dag. Jag som annars är mer död än levande på morgonen vred och vände på mig utan att somna om igen. Till sist klev jag upp, drog på mig träningskläderna och åkte till gymmet. Och tur var det för jag kunde lägga mig ett grymt bra pass bakom mig när jag åkte därifrån. Jag har inte haft den här känslan i kroppen på länge och fick lite ny motivation. Motivationen har varit någon annanstans under en längre period och jag har gått till gymmet bara för att jag vet att min kropp behöver det. 
 
När jag kom hem åt jag en stor, god frukost bestående av kvarg toppad med bär och chiafrön, kokta ägg, multigrain knäcke och kaffe. Mums! Nu börjar nattens få timmars sömn ge sig tillkänna för jag kom inte i säng förrän kl 01 inatt så en liten powernap på soffan känns inte långt borta.