/ Lina /

Härliga fredag

 
Fredag är här och dagen har varit super från början till nu. Jag startade med morgonträning innan jobbet och efter jobbet kunde jag åka raka vägen hem. Therese, Rut och Majken kom över på en fika efter lunch och jag har bebisgosat med M mest hela tiden förutom när hon ätit. Sååå mysigt att ha henne ligga och snosa i famnen. Hon vaknade till en kort stund och visade sina fina ögon för mig för första gången. Imorgon är det dags för fotografering och jag håller mina tummar för att hon vill sova gott :-)
 
Idag på jobbet fick jag förfrågan om något som kommer innebära en liten förändring för mig en period framöver. På vår klinik ligger vi väldigt bra till med kontroller av tandhygienistpatienter osv medan de i Söderköping ligger långt efter i sina köer. Därför kommer jag att vara utlånad till Ftv Söderköping en dag i veckan from april fram till midsommar till att börja med. Det känns spännande och roligt att få möjligheten att komma till en annan klinik och hjälpa dom. En extra bonus är att det blir kortare restid för mig + att jag får reseersättning. Win win!
 
Nu står kvällens middag och gottar sig i ugnen. Stek blir det idag och till det ska vi äta rotfruktsgratäng. Till efterrätt står marrängswiss på menyn så den här fredagkvällen kan ju bara bli bra!