/ Nära och kära /

Vinterjacka och saknad

Förhoppningsvis har jag min vinterjacka klappad och klar inför den kommande kalla årstiden. Emilie & Co på Team Sportia har haft världens superduper erbjudande på en parkas från Didrikson så jag bad E köpa en åt mig. Dessvärre fanns inga 36:or kvar så nu har hon köpt en 38:a. Jag hoppas inte att den blir för "tältig" för den ser så fin ut. Med dragsko i midjan sitter den förhoppnings bra även om den blir lite stor! 
 
Foto
 
Torsdag-fredag när jag ska till Linköping på journalutbildning passar jag på att stanna över natten hos Emilie, Linus och Rasmus och då får jag prova jackan och se om det blir en keeper eller inte. Jag saknar mitt lilla hjärtegryn så himla mycket och nu blir det långt mellan tillfällena vi ses :-( I februari blir Rasmus storebror och jag moster igen och det kommer inte bli alls samma sak som när Rasmus var liten spädis då jag kunde åka till Linköping i princip när som helst. Tur jag har en dag i veckan när jag slutar 12.30. Många av de lediga eftermiddagarna kommer med största sannolikhet tillbringas hos syster och mosters små älsklingar. Åh, tänk att jag ska bli moster igen till en liten att älska!
 
Spexarn ;-) 
 
L O V E ! ! ! ! 
 
Nu ska jag göra min kära sambo sällskap i sängen. Imorgon har jag inget alarm som väcker mig tidigt men jag ska se till att komma upp hyffsat tidigt ändå. Olle ska på duvjakt med en kompis under förmiddagen och jag är sugen på en tur till Ingelsta. Jag får se hur jag känner imorgon. Till kvällen ska vi ha kräftskiva med familjen hos Håkan och till dess ska jag ha bakat en matpaj men det tar knappast hela dagen!
#1 / / Emilie:

Bästa moster! Vi saknar dig och ser fram emot torsdag!!! pussss