/ Lina /

Klantröv

Anestesitentan kändes bra och jag kunde svara fullständigt på allt. Satte mig lättad i bilen och åkte hemåt när jag var klar. Johanna ringde när hon var färdig och började babbla om något i stil med "max en sida för varje fråga och att det var i princip omöjligt". Bra där Lina! Det missade jag totalt min förbannade klantröv så kör jag så gör jag det på grund av det. Jag hoppas det går vägen ändå men kuggar jag är det inte hela världen för själva tentan var inte så svår även om den var väldigt omfattande. Jävligt irriterande ändå om så är fallet men nu ska jag inte ta ut något i förskott.
Jag överskred sidantalet på 3 frågor (av 15) varav 1 var omöjlig att inte göra det på som även många andra tog extrasidor till. Vet inte riktigt hur lärarna får ihop att man ska kunna svara på 9 a, b, c, d, e och f på 1 sida!? Klart man kan men inte några utförliga svar. Jaja, bara att släppa och gå vidare.. 

Nu har vi precis ätit hembakad pizza och ska snart krypa ner och sova. Är såå trött efter tentan och bilkörning hem. Bilkörning i skitväder minst sagt. Snöblandat regn hela vägen. Imorgon ska det städas, handlas och joggas. Tvättas också om tvättstugan är ledig. Fullt upp trots ledigt från skolan!