/ Foto - övrigt /

L

Nu har jag beställt mitt första objektiv från Canons L-serie. Ett Canon EF 70-200 f/4. Det brukar ju sägas att har man en gång testat ett L-objektiv vill man inte köpa något annat...

Med det här objektivet känner jag att min kameraväska är komplett. Jag skulle gärna ha ett som det är mera vidvinkel på men nu får jag allt ge mig. Framöver kommer jag säkert sukta efter mer optik från L-serien men som sagt, nu får jag ge mig för ett tag hehe.

Jag är inte rik som ett troll utan jag har två generösa och underbara farföräldrar som har bidragit med en stor sommarpeng. Tänker helst inte steget längre hur mycket jag lagt på fotoutrustning senaste månaden men min 7d är värd varenda krona och det tror jag även att detta teleobjektiv kommer att vara.


Rajala Pro Shop

#1 / / Marie:

Ohh grattis vad rooolit =D

#2 / / Malin:

Hej!

Kan du inte dela med dig av några do's & don'ts när det kommer till bröllopsfotografering? Jag ska, precis som du gjort, närvara vid en väns vigsel och fotografera som komplement till "den riktiga" fotografen. Jag är ombedd att ta bilder under hela dagen. Har du gått på några missar som du menar är lätt att undvika? Kanske kommit på några bra idéer till foton? Dela gärna med dig :) Tycker du tar superfina bilder och hoppas att mina blir minst lika bra.

//Malin