/ /

Snorunge

Ledig lördag för många men inte för mig som snart ska till jobbet. Jag misstänker det kommer vara väldigt lugnt eftersom det var lugnt redan i torsdags. Det gör dock inte så mycket för jag känner mig inte helt kry. Har dragit på mig en förkylning igen. Håller den sig i chack så är det så jag kan jobba iaf. Måndag får vara värsta dagen om förkylningen har planer på att bli värre för då är jag ledig. Karensdag, NEJ tack!

Nu ska jag äta något litet till lunch. Blev ganska sen frukost men något mer måste jag ha i magen eftersom det dröjer till 17-18 innan vi äter på jobbet. Många på jobbet hoppar lunchen men jag pallar inte det när det dröjer så många timmar mellan målen. Snällast mot mina arbetskamrater också eftersom jag mer eller mindre blir ett monster om jag inte får mat hehe.