/ Lina /

Datorer...

Aaaaahhh, I'm going nuts på allt vad datorer heter. Denna skit jag endast ägt i en månad började ju krångla redan efter ett par dagar. Problemet löstes när jag ringde Dell-supportern och nu verkar det som jag får göra det igen. Skiten bara stänger av sig själv plötsligt och en ruta om att något inte står rätt till hoppar upp. Hinner aldrig läsa färdigt eftersom datorn stänger av sig ca 5 sek efter meddelandet ploppat upp på skärmen. SKETNA dator!

Sitter annars nergrävd i etikboken. Upphetsande läsning.. Tog ett avbrott alldeles nyss. Gjorde lite te och åt ett äpple. Det är lätt att glömma bort sig själv i studierna.



I eftermiddag ska jag ner till Liljeberga. Karin och jag ska ge oss ut på en ridtur. Nu var det rätt länge sedan vi red så det ska bli mysigt. Hoppas regnet håller sig borta.
#1 / / Emilie:

Faan vad irriterande, speciellt nu när du har börjat plugga oxå ju! Men hur går det med allt, känns det bättre? =) Puss o kram