/ Resor /

Kreeeta

Ready to go! Olle kommer snart och då åker vi in till stan och hämtar Frida. Det känns lite surt att åka från Sverige när det verkar bli den finaste veckan på hela sommaren men men, inte mycket att göra åt. Vi får åtminstone en härlig strand att sola på, medelhavet att bada i och restaurang-besök varje dag. Inte helt fel! Sen tar vi med solen hem och låter den skina ett par veckor.

I förmiddags åkte jag till Ekholmen och handlade lite och på vägen hem plockade jag upp Emilie. Hon har legat ute på baksidan och solat. Själv gav jag upp efter 25 minuter kanske.. hehe. Hon tog med sig flera nr av SOLO och VR som jag inte läst och det tackar jag inte nej till. Bra tidsfördriv. Hon har också gjort en inbakad fläta i luggen på mig. Så fint så. Man får passa på när tilfälle ges =) 

Nu ska jag göra en sista check så allt är med. Ha det bra här hemma! 

#1 / / Emilie:

Hoppas ni får det underbart där borta nu! Jag ska ta hand om Gunsan så bra jag bara kan.. resan hem gick galant ;) Puss o kram syster

#2 / / Hanna:

Ha det nu så bra på Kreta :)