/ /

Träningskort

Nu har jag köpt gymkort i sjukhusets gym! Helt nyrenoverat och sprillans nya maskiner. Crosstrainer, löpband, cyklar, roddmaskiner och allt man kan tänka sig i styrkerträningsväg + fria vikter. De har även en del pass. Inte många men det är tider som passar perfekt när man ska jobba eller har jobbat. Box, core, step-up, yoga mm. Allt för 800 kr som jag inte behöver bekosta själv! Skitbra! Bara att åka ner 11 våningar och vips är man där.

Imorgon är det blodomloppet. Vi är flera lag anmälda från jobbet och efteråt får varje lag varsin picknick-korg med en massa godsaker att mumsa på. Hoppas på uppehåll för solsken lär det ju inte bli som det ser ut nu tyvärr. 

Jag är sugen på rabarberpaj och har så varit i flera veckor men rabarberna i trädgården måste växa till sig lite mera. Hoppas kunna göra en i helgen. Orkar inte vänta mera. Vet att jag egentligen kan köpa rabarber i affären men det är ju inte samma sak. Rabarberpaj med vaniljsås till. Mmmmm!   

 
#1 / / Emilie:

Den rabarberpajen ser jag verkligen fram emot, mohahaha! Om jag inte är för bakis efter våran ica fest o inte kan äta något så att säga...
Hoppas blodomloppet går bra!!
puss&kram/syster