/ /

Tårar

M åkte för två immar sen och jag tror inte jag gråtit så mycket någon gång. Inte på väldigt länge iaf. Tårarna bara vällde fram, inget som gick att hejda. Trodde aldrig det skulle bli så jobbigt som det blev. Han lovade att ringa senare när jag sitter på tåget och vi får väl se om det brister då igen. Håller på att börja tjuta nu bara jag tänker på det så det antar jag att jag kommer. Kommer ju böla när jag ska krama mamma och pappa hejdå på station. Många tårar idag :(

Jag och M fick åka ut en sväng till Ikano idag. Självklart gick min laddare till mobilen sönder igår så det var bara att köpa en ny. Det var rena turen att M behövde låna den för jag hade ju inte märkt det förrän nu ikväll eftersom jag inte skulle laddat den innan dess.

Nu är jag jävligt förbannad på swedbank som för tillfället inte har en fungerande internetbank när jag som bäst behöver den. Dels behöver jag föra över pengar och sedan skulle jag behöva förklara för mamma hur man för över pengar om jag inte har tillgång till internetcafé någon gång tex.

Ni kommer kunna följa mig på resedagboken nu. Heter linahalldin. Kommer förmodligen inte vara särskilt aktiv här på bloggen under tiden jag är borta men något litet inlägg kanske det blir.
#1 / / Anonym:

Kommer sakna dig!

#2 / / Hanna:

Usch, avsked är aldrig roliga. :(
Hoppas att resan nu kommer att gå bra och att du kommer att få det bra under hela resan! :) Jag måste säga att jag är lite avis på dig att du ska till värmen nu när kylan har kommit hit.
Ha det kanon bra nu iaf, jag kikar in på bilddagboken då och då :)

#3 / / Hanna:

resedagboken*