/ /

Fredag

Redan fredag. Veckan har varit jättebra. Julafton var mysig. Full med fina julklappar, massor julmat och godis. Precis som det ska vara. Skrev ett inlägg igår innan jag skulle sova men datorn hakade upp sig så det försvann. Blir kanske ett inlägg lite senare ikväll med bilder från julafton + lite annat från skärgården där jag, O och hans kompis var i onsdags. Dom jagade och jag hade med mig nya kameran så jag gick omkring och provfotade lite. Bilderna blir verkligen kanonfina men jag önskar jag kunde kameran med manuella inställningar. En fotokurs vore inte fel.

Ska till stallet när jag slutat och efter det hem till Mickis. Busa med lille Ralf och snacka skit. Nu får man hänga med i svängarna för snart är han ingen liten valp längre.

#1 / / fridolin:

2009 kör vi hårt på naturgodis igen haha..!! Pusss ha så himla mys ikväll!