/ Lina /

En liten uppdatering

 
Long time no see men jag lever i allra högsta grad. Jobbar, tränar och umgås med nära och kära. Det är mest måndag-fredag och semestern är verligen ett minne blott. Så är även sommaren. Hösten kom fort men förhoppningsvis får vi några sköna sensommardagar innan den riktiga höstkylan kommer. Även fast sommaren är slut så är inte wakesäsongen det och ett par åk till hinner vi nog med innan det blir för kallt. Nya våtdräkterna är toppen och gör stor skillnad. Igår var det 15,5 grader i vattnet och jag frös inget alls trots att jag låg i ganska länge tre gånger om. Största skillnaden är att det krävs mer kläder för den som åker i båten! 
 
Precis som i senaste inlägget uppdaterar jag med en rad foton från senaste tidens händelser. 
 
Idag åkte vi och plockade svamp efter vi ätit frukost. Svampturen resulterade i 2,1 kg kantareller och 1,3 kg Karl-Johan. Äntligen! Förra året hittade vi inget svamp alls för att det var så torrt i backen. 
 
 Vi har varit på två kräftskivor. Förra lördagen hos Carl och Tessan, i fredags hos vår förra granne David i hans nya hem - en husbåt. Roliga tillställningar båda två i trevligt sällskap.
 
 Från gårdagens wakeboardtur med David och Heidi. Grillade hamburgare till lunch! 
 
 En mysig söndag för två veckor sedan med Karin och hästarna. Nu vandrar Pike och Baron på de evigt gröna ängarna..
 
 En augustikväll för ett par veckor sedan. Det var nog en av de sista lite varmare kvällarna! 
 
Emma och jag har sprungit ett par rundor tillsammans. Imorgon har vi nästa inplanerad :-) 
 
Nu kurrar magen, dags för kvällsmat - svampmackor. Mmmm!