/ Hälsa och träning / Lina /

Triset

 
Klockan 08.41 imorse hade jag och Anna hunnit med att svettas igenom ett triset/superset-pass. Grymt jobbigt men också väldigt tidseffektivt att kombinera två till tre övningar direkt efter varandra med minutvila mellan varje superset/triset. Efter en dusch och grötfrukost är jag nu mer än redo för en dag på Hövern. Det är redan 23 grader ute så det lär bli ett par dopp idag i det fortfarande ganska kyliga vattnet.
 
I fredags var planen att åka till sjön men när lite moln drog in och vi blev bjudna på fika hos familjen Kulenovic nappade vi på det erbjudandet istället. Ett par timmar senare åkte jag till Olles faster Agneta och hennes häst Donni och fotograferade dom i det fina kvällsljuset. Igår blev det däremot en eftermiddag på Hövern och när vi kom hem igen åkte jag till Sörping och köpte pizza och kebab. Ett gott avslut på en skön dag. Den här helgen är lite som att peka finger till påskhelgen som bara blev skit vädermässigt. 
 
Dags att fixa matsäck och packa kylväskan. Framåt kvällen kanske jag lägger upp ett gäng foton på Agneta och Donni. Har även en hög foton på Rasmus och William som väntar.