/ Lina /

Veckan som varit

 
Vilken härlig vecka det varit! Idag jobbade vi fram till lunch och halvdagen på jobbet ägnade vi åt att gå igenom diverse checklistor som ska göras med jämna mellanrum. Frida hade köpt med sig färskt bröd, jordgubbar och glass som vi fikade på och ännu mera jordgubbar och glass blev det på eftermiddagen hos Ingegerd som fyller år idag. Hon bjöd även på sushi så det blev en riktig golunch. Mellan jobb och födelsedagsfirande var jag till Vrinnevi och röntgade mina händer. Fingret jag haft besvär med sedan i januari är fortfarande inte bra även om det är betydligt bättre än när det var som värst. Jag förväntar mig inte att röntgen ska visa något men det är bara ett steg för att komma vidare till nästa steg som i så fall är kortisoninjektion.
 
Helgen bjöd på fint väder och lördagen tillbringade vi på Hövern med David och Heidi. Vi solade, badade, åkte wakeboard och grillade korv och Olle drog upp en fin gös som vi åt till middag. Kvällen var så där härligt ljummen och vi satt ute i kortärmat fram till kl 22. Synd att morgondagen inte blir lika fin men det ser i alla fall ut som vi får en midsommar utan regn under dagen och det ska ändå inte vara kyligt. Vi ska fira med Jacob och Sara och några vänner till dom och det blir klassiskt firande med sillunch, jordgubbstårta och grillat till kvällen. 
 
 
I söndags vakande vi till fint väder igen så det blev ytterligare en dag på Hövern men däremot ingen wakeboard eftersom det blåste halv storm. Innan vi åkte dit kom Anna hit på morgonträning. Tyvärr har hon varit krasslig under veckan så våra två planerade pass har gått och kommer gå i stöpet. Så himla trist och jag märker direkt hur mycket jag uppskattar att vi tränar tillsammans. Hur som helst drog jag av ett pass själv igår och i tisdags var Karin ute så då fick vi till ett pass ihop. Uppskattat det med eftersom vi har lite svårare att matcha varandra. Vi körde pausböj, hipthrust och avslutade med två flåsiga 6-minuterscirklar och igår körde jag 5 varv av 10+10 utfall bakåt, 10 frivändningar, 10 pushpress, 10 raka mark och 10 roddrag. 
 
Glad Midsommar!! 
#1 / / Sanna:

Jättefina bilder! Kika gärna in min blogg också!

Svar: Tack 😊
Lina