/ Hälsa och träning / Lina /

S E M E S T E R ! ! !

 
Så var årets sommarsemester här! Första dagen började med spöregn men det var mest mysigt. Jag vaknade redan vid 5.30 av att regnet dånade och därefter kunde jag inte somna om så jag klev upp och redigerade färdigt sista nyföddfotona på My. När Anna kom vid 7.30 stod jag redo i garaget för ett träningspass. Det blev ett tufft sådant så den där grötfrukosten och kokoslatten smakade riktigt gott. Därefter har dagen gått i ett och jag har inte suttit på ändan många minuter. Medan Olle tvättade och städade ur sin bil städade jag huset. Även källartrappen och kylskåpet åkte med i städrycket. Välbehövligt! Däremellan har jag tvättat, packat och rensat lite ogräs. Gräsmattan är för blöt för att klippas så den får växa vidare till vi kommer hem från Västkusten dit vi åker imorgon på vår årliga familjeresa. 
 
Nedan följer lite övriga foton från veckan. 
 
I tisdags var Anna här och tränade och hon hade med sig Nova och Julia. För ett par år sedan tog Tessan med sig gåstolen så att Majken kunde ha den när vi tränade. Den blev kvar och nu kom den till användning igen.
 
 I onsdags avrundade vi vår friskvårdstimme med att köpa glass på Göta Glass.
 
 I onsdags efter jobbet tog Karin och jag en promenad runt Hawaii och vi stannade till för ett dopp innan vi gick vidare. 
 
 Även Emma har varit här och tränat!
 
 Gofrukost på jobbet! Frida hade köpt med sig jordgubbar till oss. Vår arbetsdag blev lite kortare än vanligt och när vi slutat åkte vi hem till henne och tränade i hennes trädgård. Perfekt inledning på semestern! 
 
 Den fortsatte sedan med ett par timmar på Hövern där vi åkte wakeboard.